خورشيد
معرفي سايتهاي مورد نياز مخاطبان

كيس كامپيوتر استوك يكي از كيس هاي رايج در سال هاي اخير است كه حتي در بسياري از ادارات به راحتي قابل مشاهده است. يك كيس استوك يا كامپيوتر لزوماً به معناي استفاده شده نيست. در بسياري از فروشگاه هاي بزرگ اروپايي و آمريكايي سياست جالبي دارند كه كالاها را به هر دليلي به مدت 30 روز پس مي گيرند و اين سيستم ها به انبار منتقل مي شوند و طبق درجه بندي A, B, C به فروش مي رسند. اولين مزيت استفاده از كيس دست دوم مقرون به صرفه بودن اين محصول و همچنين كارايي و امكانات بالاي آن است كه بسته به نوع كاربرد كيفيت قابل اعتمادي را براي كاربر نشان مي دهد. تجهيزات و قطعات داخل كيس استوك حكايت از كيفيت و اهميت هر چه بيشتر كيس دارد و 100% بدنه، پاور، مادربرد، پردازنده و گرافيك را مي توان از مهمترين قطعات استوك كيس دانست.

با فروش كيس استوك در تهران در فروشگاه اينترنتي نور استوك محصول مورد نياز خود را تهيه نماييد.

براي آشنايي با انواع كيس بايد مدل هاي مختلف را بررسي كنيد. در اين مقاله انواع كيس كامپيوتر استوك و دست دوم را در مدل هاي كاربردي و اقتصادي ارائه مي كنيم. براي خريد كيس گيمينگ استوك و مدل هاي ديگر مانند كيس ورك استيشن و كيس دسكتاپ با قابليت ارتقا، بهتر است اطلاعاتي در مورد هر يك از آنها داشته باشيد كه به شما مي گوييم با توضيح مختصري در مورد هر كدام كه شامل:

 

  • كيس هاي روميزي با امكان ارتقاء

براي خريد كامپيوتر دست دوم اگر به دنبال كيس هاي دسكتاپ با امكان ارتقا هستيد بهتر است بدانيد كه اين مدل پرفروش با مادربردهاي ميان رده و همچنين دارا بودن پردازنده هاي شركت هاي اينتل و AMD را مي توان يك انتخاب مطمئن دانست. بايد اشاره كنم كه با وجود كارت گرافيك ادغام شده در پردازنده، چيزي براي شكايت از كيفيت كيس وجود ندارد. شما مي توانيد از اين سيستم ها به عنوان اپليكيشن هاي خانگي، توليد محتوا، دانشجويي، اداري و غيره استفاده كنيد.

  • كيس استوك گيمينگ

كيس هاي بازي استوك كه از منحصر به فردترين كيس هاي دنياي استوك مي باشند با قيمت مناسب و استفاده از نسل هاي جديد AMD و Intel به راحتي و با ظرفيت نامحدود قدرت شگفتي گيمرهاي عزيز را دارند. كارت حافظه و ظرفيت رم بالا براي نمايش كارآمد و با كيفيت جديدترين بازي ها در اين كيس لحاظ شده است. فن مورد استفاده در اين نوع كيس سوپر استوك را مي توان با سيستم پيشرفته تري نسبت به فن هاي كيس معمولي در نظر گرفت. در هر صورت، براي گيمرهايي كه به دنبال قيمت مناسب كيف با ظرفيت و كيفيت بالا هستند، اين مدل حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

  • كيس ورك استيشن

اگر به دنبال يك كيس استوك با قيمت مناسب اما سرعت منحصر به فرد بالاتر براي اجراي انواع برنامه ها نسبت به كيس هاي معمولي هستيد، تنها پيشنهاد براي شما Case Workstation است. كاربران حرفه اي براي اجراي برنامه هاي سنگين فقط در هنگام كار با كيس معمولي با اتلاف وقت مواجه مي شوند. به همين دليل بهتر است از اين نوع كيس ها كه با سخت افزارهاي قابل قبول تري استفاده مي شود، عموماً مدل سازان سه بعدي و افرادي كه كارهاي سنگين كامپيوتري انجام مي دهند، ويژگي هاي اين كيس را فراموش نكنند.

در اين مقاله سعي شده است شما را با انواع كيس كامپيوتر استوك و كاركرده آشنا كنيم. به هر حال قيمت و كيفيت هميشه دو موضوع سخت براي مشتريان است و مجموعه نور استوك به اين دو موضوع توجه زيادي داشته است.

در مورد نحوه خريد كيس استوك اطلاعات بيشتر را كليك كرده و كيس مورد نظر خود را خريداري نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۰۰:۳۵ ] [ قمر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی