خورشيد
معرفي سايتهاي مورد نياز مخاطبان

پردازش قدرتمند با كيس هاي اسمبل شده
خريد كامپيوتر، چه به صورت لپ تاپ و چه در كيس، هميشه مشكلات خاص خود را از نظر تناسب قطعات، كيفيت و كارايي مورد نياز دارد. قطعات كامپيوتر با توجه به نياز شما و عملكرد مورد نظر شما انتخاب مي شوند و علاوه بر آن با يكديگر سازگاري دارند تا مانند كامپيوتر قابل مونتاژ (اسمبل شده) و قابل استفاده باشند. سازندگان معروف قطعات كامپيوتر، كيس هاي آماده را با توجه به نيازهاي مختلف مونتاژ مي كنند و كليه قطعات مورد نياز مانند مادربرد، رم، كارت گرافيك و ... را به فروش مي رسانند. در يك كيس با صرفه جويي در زمان و هزينه، نگران مدل هاي مختلف قطعه نباشيد و به راحتي كيس مورد نظر خود را با توان و امكانات مورد نياز تهيه كنيد.

انواع كيس هاي اسمبل شده
به طور كلي كامپيوترها براي مصارف مختلف به توان و امكانات متفاوتي نياز دارند. اگر دقيقاً بدانيد به چه چيزي نياز داريد، مي توانيد رايانه مورد نياز خود را با حداقل هزينه تهيه كنيد و از صرف هزينه زياد جلوگيري كنيد. كيس هاي اسمبل شده بر اساس كاربرد به انواع زير تقسيم مي شوند:

خانگي (Home): اين نوع داراي ظرفيت متوسطي است كه براي برنامه هاي داخلي مانند وبگردي، تماشاي فيلم، استفاده از ابزارهاي آفيس و نرم افزارهايي كه به قدرت پردازش و رم بالايي نياز ندارند، مناسب است. اين نوع به طور كلي مقرون به صرفه است و مي توان آن را با هزينه كم خريداري كرد.
اداري (آفيس): اين نوع كامپيوترهاي آماده براي مشاغل، سازمان ها و مكان هايي كه فقط نياز به انجام كارهاي اداري روزمره و وب گردي دارند كه گران نيستند مناسب است.
گيمينگ (بازي): همان طور كه از نامش پيداست، كيس هاي بازي براي افرادي مناسب است كه دائماً به بازي هاي رايانه اي مي پردازند. اين كيس ها قدرت پردازش بالايي دارند و مي توان از آنها براي كار با تصوير و اجراي نرم افزارهاي گرافيكي پيشرفته استفاده كرد.

انواع برندهاي كيسهاي اسمبل شده
شركت هاي مختلفي به فروش كيس هاي آماده مي پردازند، از معروف ترين شركت ها مانند HP، Dell، MSI، Asus گرفته تا شركت هايي مانند تك زون، ديويژن كه با توجه به كاربري هاي مختلف كيس هاي آماده را تهيه و ارائه مي كنند.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر در مورد كيس هاي كامپيوتر اسمبل شده دست دوم و اطلاع از قيمت مي توانيد لينك زير را دنبال نماييد.

https://noorstok.com/product-category/case/case-stock/assembled-case/

كيس اسمبل شده به كيس اي گفته مي شود كه قبلاً توسط شركت ها يا كارخانه هاي معروف توليد كننده قطعات سخت افزاري بسته بندي و راه اندازي شده است. اين كيس ها از نظر شكل، اندازه، قطعات داخلي و ساير قطعات بسيار مناسب و اقتصادي هستند. در كشورهاي اروپايي و آمريكايي خريد كيس هاي مونتاژ شده در كارخانه ها امري طبيعي است. با اين كار مديران شركت ها و موسسات ديگر نيازي به كارشناس سخت افزاري براي مونتاژ هر سيستم و نصب قطعات داخل آن ندارند. در نتيجه در هزينه ها و زمان شركت ها تا حد زيادي صرفه جويي مي شود.

دو نكته مهم هنگام خريد كيس اسمبل شده

  • هنگام خريد كيس اسمبل (مونتاژ) شده بايد كيفيت ساخت و شركت سازنده را در نظر بگيريد. از برندهاي نامعتبر استفاده نكنيد و بهتر است محصولات را از شركت هاي معتبر خريداري كنيد.
  • نكته مهم ديگر قابليت تعمير و ارتقاء كيس مونتاژ شده است. شركت هاي توليد كيس اسمبل شده بر روي نوع پردازنده و گرافيك تمركز مي كنند. در اين مواقع به راحتي مي توانيد مقدار و تعداد رم و ميزان هارد ديسك ها را تغيير دهيد. امكان خريد پردازنده در مدل هاي بالاتر نيز وجود دارد اما خريد گرافيك ممكن است با مشكل مواجه شود. بهتر است در هنگام خريد به قابليت تعمير و ارتقاء سخت افزاري توجه كنيد.

فروشگاه اينترنتي نور استوك ارائه دهنده محصولات كامپيوتري استوك اماده پاسخگويي به سولات شما در زمينه قطعات كامپيوتري استوك و همينطور لپ تاپ استوك مي باشد. در اين فروشگاه علاوه بر كيس اسمبل شده انواع ديگري از كيس ها موجود مي باشد كه يكي از آن كيس استوك گيمينگ است كه براي افرادي كه زياد از بازي هاي كامپيوتري استفاده ميكنند به كار برده مي شود.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر در مورد خريد كيس استوك گيمينگ اينجا را كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۳:۴۳ ] [ قمر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی