خورشيد
معرفي سايتهاي مورد نياز مخاطبان

گچ بري ستون ها همراه با گچ بري سقف و ديوار سازه ها انجام مي شود و استفاده از آن مي تواند ظاهر بي روح ستون ها را به يك اثر هنري شيك تبديل كند. در بسياري از موارد مي توان از الگوهاي مختلف گچ براي پوشاندن عيوب و لكه هاي ستون ها استفاده كرد.

گچبري ستون و سر ستون چيست؟

گچ بري ستون و سر ستون از ديگر تزئينات اجرا شده در ساختمان است. ستون ها يكي از اجزاي اصلي ساختمان هستند كه براي افزايش استحكام در مكان هاي مختلف اجرا مي شوند. ستون ها بي روح و خشن هستند، اصلا خوشايند نيستند. استفاده از راهكارهاي مختلف براي تزيين ستون به مقدار زياد مي تواند دكوراسيون خانه را تغيير دهد. معمولاً گچ بري هاي انجام شده روي ستون ها و سرستون ها به گونه اي انتخاب مي شود كه با گچ كاري ديوارها و سقف ها هماهنگي كافي داشته باشد. روش هاي مختلفي براي تزيين ستون ها وجود دارد و هر يك از روش هاي موجود چالش هاي خاص خود را دارد.

 

استفاده از گچ بري مزاياي زيادي دارد، زيرا هم هزينه كمتري دارد و هم طول عمر بالايي دارد. در اجراي اين نوع طرح ها مي توان خلاقيت زيادي را در نظر گرفت، از طرفي گچ بري و گچ كاري معمولا كمترين محدوديت را دارد به همين دليل مي توان آن را در بخش هاي مختلف اعمال كرد.

 

ستون موجود در وسط پذيرايي ممكن است در نگاه اول زيبايي پذيرايي را از بين ببرد، اما با طراحي زيبا و مدل گچي مي توانيد همان ستون خشن را به يك اثر هنري منظره تبديل كنيد. قرار است يكبار براي تغيير دكوراسيون منزل خود با استفاده از هنر گچي هزينه كنيد، پس سعي كنيد مدل مورد نظر و مناسب را انتخاب كنيد و مراحل مربوطه را به متخصصان بسپاريد. گچ بري يكي از مهم ترين و محبوب ترين زيبايي هاي يك خانه باشكوه است. اين هنر از قديم الايام مورد توجه قرار گرفته است و به همين دليل شاهد خلاقيت هاي زيادي در آنجا هستيم. رنگ آميزي يا نورپردازي مي تواند زيبايي يك اثر گچبري را بسيار افزايش دهد. امروزه نقاشي طلا با نور پنهان موفق شده است مدل هاي قديمي كلاسيك اين هنر را به مدل هاي مدرن تبديل كند.

گچبري ستون پله چه كاربردي دارد؟

گچ بري ستون پله ها با طرح هاي مختلف در راهروها و ورودي ساختمان هاي مختلف قابل اجرا مي باشد. خانه هاي كلاسيك و مدرن امروزي را مي توان با استفاده از هنر گچ كاري به زيبايي تزيين كرد. شما مي توانيد بهترين مبلمان را براي خانه خود انتخاب كنيد، بهترين دكوراسيون را براي نگهداري اشيا در نظر بگيريد، اما اگر ديوارها و سقف قسمت هاي مختلف خانه خالي باشد، هماهنگي كافي با دكور موجود نخواهد داشت. تزيينات مختلفي را مي توان در هر فضايي از خانه اجرا كرد، اما بسياري از آنها گران هستند يا محدوديت هاي زيادي براي اجرا دارند. گچ كاري با ويژگي هاي منحصر به فرد آنقدر مفيد بوده است كه هيچ يك از روش هاي جديد را نمي توان جايگزين مناسبي دانست.

 

گچ بري سر و ستون هر كدام به منظور ايجاد نقش هاي ظريف بر روي ستون هاي خانه انجام مي شود. هنر گچ بري نه تنها زيبايي خاص خود را دارد، بلكه مواد به كار رفته در اين هنر از استحكام بالايي برخوردار است و آثار هنري خلق شده به راحتي از بين نمي روند. به همين دليل مي توان از آن در سازه هاي مختلف استفاده كرد. با نورپردازي گچ بري ستون هاي پله مي توانيد گامي موثر در زيبايي آن ها برداريد. اساساً نورپردازي يك جنبه بسيار محبوب در گچ كاري مدرن است.

انواع الگوهاي گچبري ستوني

زيبايي كه با استفاده از طرح ستون هاي گچبري در خانه شما ايجاد مي شود، مي تواند ستون هاي خالي و بي روح را به سازه هاي باشكوهي تبديل كند. علاقه مندان به خانه هاي شيك و مجلل مي توانند با استفاده از اين هنر به خانه رويايي خود برسند. گچ كاري كه در قسمت هاي مختلف اجرا مي شود مي تواند روحي تازه به خانه شما ببخشد. امروزه پيشرفت تكنولوژي باعث شده است تا افراد ماهر و با تجربه در اين زمينه به راحتي بتوانند خلاقيت بالايي را در طرح هاي موجود متصور شوند. طرحي كه براي روكش ستون انتخاب مي شود در درجه اول مطابق با سليقه شخصي شماست، از طرفي هدف همكاران ما ارائه طرح هايي متناسب با دكوراسيون منزل شماست.

گچ كاري اگرچه پركاربردترين جزء در ساختمان نيست، اما بدون شك يكي از مهمترين آنهاست. كيفيت اجراي طرح و مدل انتخابي مي تواند در زيبايي اين اثر هنري بسيار موثر باشد. توجه داشته باشيد كه اگر يك مدل گچبري به خوبي اجرا نشود، نمي توان انتظار طراحي خيره كننده اي داشت. ما بخش زيادي از زندگي خود را در فضاي خانه مي گذرانيم، هر چقدر هم كه فضاي خانه زيبا و شيك باشد، حس مطلوبي را در ما ايجاد مي كند.

 

هنر گچ بري در ساختمان هاي قديمي و در حال ساخت قابل اجرا است. براي روكش ستون طرح هاي مختلفي وجود دارد و شما مي توانيد با توجه به سليقه خود هر طرحي را از بين طرح هاي موجود انتخاب كنيد. گچ بري ستون ها نه تنها براي تزئين آنها، بلكه براي پوشاندن عيوب احتمالي نيز مي تواند مفيد باشد.

مدل گچ بري ستون گرد

الگوي گچ بري ستون گرد به عنوان يك الگوي پرطرفدار مي تواند در اجراي گچ بري نيم ستون استفاده شود. نكات ظريف در انتخاب گچبري شيك و ساده مي تواند زيبايي آن را دو چندان كند، به عنوان مثال استفاده از نور مخفي در گچ بري ستون گرد و نيمه گرد بسيار موثر است.

گچ داراي قيمت پايين، رنگ پذيري بالا و مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف است، بنابراين اثر هنري ايجاد شده با استفاده از آن پايدار است. براي كاهش هزينه هاي نهايي مي توانيد از گچ ستوني آماده و پيش ساخته بهره مند شويد. اين نوع گچ آماده داراي مزاياي بسياري است كه مهمترين آنها عبارتند از:

 

1- نيازي به روش هاي جوشكاري ندارند.

2- قابل تعمير هستند.

3- قابليت طراحي نورپردازي را دارند.

4- قابليت نصب تجهيزات نوري را دارند.

5- مدل هاي مختلفي دارند.

6- نصب آساني دارند.

7- طول عمر بالايي دارند.

8- خاصيت رنگ دهي بالايي دارند.

9- عايق هاي حرارتي هستند.

10- قيمت هاي مناسب و مقرون به صرفه اي دارند.

11- بسيار سبك هستند.

12- مقاومت زيادي دارند.

مدل هاي مختلف گچ هاي آماده و پيش ساخته را مي توانيد در سايت گچبري پرشين مشاهده كنيد. در مجموعه گچبري پرشين از ماهرترين و بهترين گچبر براي ارائه خدمات به كار برده مي شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۶:۰۴ ] [ قمر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی